Kopiera / Radera / Arkivera

FÖR SIGNERINGAR
Generella ikon-betydelser

Skapa ny

Redigera

Radera

Ändra färg

Öppna i ny flik

Dropdown-meny

Byt kund

Extra info

Innehållsförteckning

Generella ikon-betydelser

Skapa ny

Redigera

Radera

Ändra färg

Öppna i ny flik

Dropdown-meny

Byt kund

Extra info

Få svar på vanliga frågor

Kontakta oss

Om du inte kan se ”Signeringar” i din vänstra meny innebär det troligtvis att du inte har rätt behörighet. Kontakta i så fall din systemadministratör.

Kopiera en signering

Genom att gå in på den signering som du vill kopiera, kan du klicka på prickarna uppe till höger och välja ”Kopiera signering”. Du kommer då att skapa en kopia av din original-signering. När du kopierat en signering så kan du välja att gå till den nya signeringen (kopian), eller stanna kvar i original-signeringen.

Du kan även kopiera en signering från översikts-vyn, via de tre prickarna längst ut till höger om den signering du vill kopiera.

 

OBS! Tänk på att ”Anteckningar” och ”Uppgifter” inte kommer att följa med från original-signeringen när du kopierar, då dessa är specifikt kopplade till just den signeringen som de har blivit skapade i.

Radera en signering

Du kan radera en signering, oavsett om den är nekad, godkänd, sparad som utkast, skickad eller väntar på kunds granskning. Gå in på den signering du vill radera och klicka på de tre prickarna uppe till höger och välj ”Radera signering”. Kunden kommer nu inte kunna komma åt dokumenten eller kunna skriva kommentarer. Signeringen kommer att vara raderad från systemet.

Arkivera en signering

Du kan arkivera en nekad signering genom att gå in på den nekade signeringen, klicka på de tre prickarna uppe till höger och välj ”Arkivera”.

Händelselogg & kommentarer

Aktivera menyfliken ”Händelser”

För att se vem som har gjort vad och när i en modul måste menyfliken ”Händelser” vara aktiverad i modulens inställningar.

Tagga varandra i kommentarer – ”@Lotta hur går det med denna?” 

Du kan kommunicera med andra användare i systemet under fliken ”Kommentar” genom att skriva ett snabel-a (@), välja en användares namn och sedan skriva din fråga eller kommentar. Användaren får då en notis i WorkCloud (en röd blinkande prick vid pratbubblan i översta menyn) och beroende på vilken inställning användaren har i sin profil kommer det även skickas en notis via e-post, om att denne har blivit nämnd i en kommentar.

Kommentarerna är interna och kan inte ses av kunder. Däremot kan alla användare som har tillgång till t.ex. ärendet i fråga se kommentarerna.