Status

FÖR SIGNERINGAR
Generella ikon-betydelser

Skapa ny

Redigera

Radera

Ändra färg

Öppna i ny flik

Dropdown-meny

Byt kund

Extra info

Innehållsförteckning

Generella ikon-betydelser

Skapa ny

Redigera

Radera

Ändra färg

Öppna i ny flik

Dropdown-meny

Byt kund

Extra info

Få svar på vanliga frågor

Kontakta oss

Förklaring av status

En signering som är godkänd kommer få status ”Godkänd” och automatiskt hamna under ”Arkiverade signeringar”.

En signering som inte är granskad av motparten ännu, men som är utskickad, kommer ha status ”Utskickad”.

Om motparten har öppnat en signering, men ännu inte signerat, så kommer signeringen få status ”Granskad”.

En signering som inte är utskickad ännu, men sparad, kommer ha status ”Utkast”. Det betyder att ni fortfarande kan redigera signeringen innan eventuellt utskick.

En signering som har blivit nekad av någon anledning kommer att få status ”Nekad”. Du kommer se dessa signeringar i översiktsvyn.

Händelselogg & kommentarer

Aktivera menyfliken ”Händelser”

För att se vem som har gjort vad och när i en modul måste menyfliken ”Händelser” vara aktiverad i modulens inställningar.

Tagga varandra i kommentarer – ”@Lotta hur går det med denna?” 

Du kan kommunicera med andra användare i systemet under fliken ”Kommentar” genom att skriva ett snabel-a (@), välja en användares namn och sedan skriva din fråga eller kommentar. Användaren får då en notis i WorkCloud (en röd blinkande prick vid pratbubblan i översta menyn) och beroende på vilken inställning användaren har i sin profil kommer det även skickas en notis via e-post, om att denne har blivit nämnd i en kommentar.

Kommentarerna är interna och kan inte ses av kunder. Däremot kan alla användare som har tillgång till t.ex. ärendet i fråga se kommentarerna.